دریای جان

هانی بیر یار وفادار منه یار اولسون... گوزه لیم سئویرم سنی...

دریای جان

هانی بیر یار وفادار منه یار اولسون... گوزه لیم سئویرم سنی...

لازم است گاهی...

  

 لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی٬ ببینی باز هم میخواهی به آن خانه برگردی یا نه؟ 

 

لازم است گاهی از ساختمان اداره بیرون بیایی٬ فکر کنی که چقدر شبیه آرزوهای نوجوانیت است؟ 

 

لازم است گاهی درختی٬ گلی را آب بدهی٬ حیوانی را نوازش کنی٬ غذا بدهی٬ ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست یا نه؟ 

 

لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی٬ گوگل و ایمیل و سایت و... بی خیال شوی٬ با خانواده ات دور هم بنشینید٬ یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهن پاره ی برقی است یا نه؟ 

 

لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج تا ببینی در تقسیم عشق٬ در نهایت٬ تو برنده ای یا بازنده؟ 

 

و بالاخره... 

 

لازم است گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری و از خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن شوم که اکنون هستم! آیا ارزشش را داشت؟ 

 

نظرات 33 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.ataturk2007.blogfa.com

سلام خوب هستین؟
واقعا خیلی زیبا گفتی خیلی خوشم اومد
ما آدما بخاطر بعضی چیزا قیده خیلی چیزارو زدیم و رفته رفته به مادیات و تشریفات و تجملات فکر میکنیم تا به معنویات
خیلی خوشحالم کردی که منو برا آپتون دعوت کردین

علی اذرمهر شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.aliazarmehr.blogfa.com

سلام دوست عزیز مرسی از حضورت متن زیبا وپرمحتوای بود

مهدی شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://this-is-pain.blogfa.com

سلام خوشحالم برگشتی
زیبا بود
معلومه یه مدت خودت رو از حاشیه دور کرده بودی
امیدوارم روزگار بر وفق مرادت بگذره
شاد باشی

اجادسا شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام دریا جان خوبی
ممنون آپ زیبایی بود

بهرام شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.bahram1360.blogfa.com

من ترانه می سرایم

تو ترانه می نوازی

در ترانه های من اشک است و بی قراری

یک بغل از ارزوهای محالی...

تا ابد چشم انتظاری...

فکر پایان و جدایی...

ترسم از این است که شاید

در نگاهت من بیابم ردی از یک بی وفایی...

سلام.

موافقم باید گاهی وقتا اینجوری بود.باید خودمونو از بیرون ببینیم

مهدی یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.kuft.blogfa.com

salam khanom.,hale shoma .,up gashangy bod.,afarin.,
che khabara ?
un ieku blogetam bede niga konim.,
rasty bia chat. mer3o bay
:)

مهرداد دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.ataturk2007.blogfa.com

سلام
خوب هستین؟
منو 2 بار دعوت کردین؟
وای چه سعادتی بازم من اومدم و مطالبه وبلاگتو خوندم واقعا فوق العاده کار کردین
بازم بهم سر بزن

سیدعلیرضارئیسی دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://kashkoolraeesi.mihanblog.com

با سلام و عرض ادب و احترام
با توجه به اینکه در مسابقه وبلاگ نویسان شرکت کردم چنانچه وبلاگ بنده مورد پسندتان واقع شده و لایق امتیاز دانستید با کلیک بر روی باکس TOP BLOG من را مورد تفقد خود قراردهید.ضمنا هر روز میتوانید از هر کامپیوتر یکبار این عمل را انجام دهید

شوهر آری یا نه ؟
زمانی که دختر تو شوهر کنی
خودت را گرفتارهمسر کنی
پس از ازدواجی پر از رمز و راز
بسوزد همه دیده ات از پیاز

ادامه در وبلاگ +حضور شما را گرامی میدارم+

نظر را فراموش نفرما.عزیز گلم

ساحل بیکران دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://iran-wildlife

مطالب زیبایی را نگاشتی ولی ته دلم را بدجوری خالی کردند لازم است هر از چند گاهی آدم ها خودشون را محک بزنند.
در ساحل نشستن و به دریا نگریستن می تواند آرامشی هر چند اندک ولی موثر برای بیننده اش فراهم سازد.

مهرداد سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.ataturk2007.blogfa.com

_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
__من_________%%%
______ _______%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
___آپم _______%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%___آپم ___%%
_________%%________%%
________%%_________%%%
_______%%__آپم_____%%%
______%%_____________%%
_____%%________________%%
_____%%______منتظرتم _____%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%________________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

باز امشب دلم بار گریه دارد

علت نمیدانم. سبب نمیدانم

ولی حال را میدانم حال عجیبی دارم امشب

غم غریبی دارم امشب

بی جهت دلم خونه ، بی جهت غمگینم

دلم میخواهد بگریم غریبانه بگریم بی کسانه بگریم

دلم پر است از این دنیای وا نفسا ...

مهاتماگاندی سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.aramesh1389.blogfa.com

من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌ صفت باشم.

من می توانم تو را دوست داشته یا از تو متنفر باشم.

من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم.

چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است

و تو هم به یاد داشته باش:

من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى، من را خودم از خودم ساخته‌ام.

منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است.

تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.

لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان

و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى

و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه

ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى

می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم.

می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم.

چرا که ما هر دو انسانیم.

این جهان مملو از انسان‌هاست.

پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.

تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم.

قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.

دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می‌ستایند.

حسودان از من متنفرند ولى باز می‌ستایند.

دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم.

چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت،
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى.

من قابل ستایشم، و تو هم.

یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد

به خاطر بیاورى که آن‌هایى را که هر روز می‌بینى و با آنها مراوده می‌کنى

همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت

اما همگى جایزالخطا

نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى و یادت باشد که این ها رموز بهتر زیستن هستند ...

بهرام چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.bahram1360.blogfa.com

من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم ، نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم ، اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست ، وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم .

سلام.

آپم ومنتظر حضور گرمتون.

موفق باشین[گل]

اسماعیل جنگجو پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.asheghkhejalati.parsiblog.com

هرچی بگم کم گفتم

میلاد جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://sayesurati.blogfa.com

بهتر است هیچ کدام از این کارها رانکنی
چون حتما افسردگی خواهی گرفت
چرا که هیچ چیز رنگ و بوی گذشته را ندارد

مهدی جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://teere.blogfa.com


سلام دوست من
. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . .

آپ زیبایی بود
خیلی ممنون که بهم سرزدی

شهلا جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام دریا جان
خواهش میکنم عزیزم
منم یک ساعت پیش از مسافرت برگشتم
بازم بهت سر میزنم
میبوسمت

نازنین شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.heart-lover-alone.blogfa.com

سلااااااااااااااااام ابم عزیزم

نسیمه شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

[گل][گل]



[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]




[گل][گل]




[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]

محمد دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.trapootik.blogfa.com

سلام وب خوبی داری اگه وقت کردی یه سری هم به وب من بزن اگه خواستی منو لینک کن بعد خبر بده تا منم لینکت کنم

مهرداد دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://ataturk2007.blogfa.com

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$______آپم آپم آپم آپم آپم آپم_______$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$______mehrdad… _______$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$______mehrdad_______$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____mehrdad_______$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

کریمی دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.seviramaxi.blogsky.com


شعری برای چشم تو گفتن گناه نیست

آری که شعر را چو نگاهت پناه نیست


دل تنگ می شود، چه کنم با بهانه ای

رازم عیان چو گشته که تقصیر آه نیست


شاید قرار بوده که من عاشقت شوم

اقرار میکنم: شده ام، اشتباه نیست!


دستم بگیر، نورس عشقم هنوز من

چون دایه ای که کودک دل پابراه نیست

علی سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 09:24 ب.ظ http://onlylovers.blogfa.com

تاب نمی آورم اندکی

انگار تو از کنار من رفته ای

من اما در پس لحظه های واپسین نگاهت مانده ام

آرزوهای کوچکم را به دست باد می سپارم

چشم هایم را می بندم

دیگر تو را نمی بینم!

سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبایی داری امیدوارم همیشه موفق باشی
عید هم بر شما مبارک
به من هم سر بزنید خوشحال میشم

مهدی چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.kuft.blogfa.com

لازم است گاهی...
khili khob bod.. lazeme gahy ham adam az dostanesh iad kone..
:)
i love u

نسیمه چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

[گل][گل]



[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]




[گل][گل]



[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]

نسیمه چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

[گل][گل]



[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]




[گل][گل]



[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

[گل][گل]▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓▀▄▀▄♥▓[گل][گل]

کفسان پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://alonebee.blogfa.com

سلام

خوبی

عیدت مبارک

من اپم .

م پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://love-she.blogfa.com/

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبی...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....وب قشنگی داری ......♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
.....اگه با تبادل لینک موافقی....♥
.......................................♥
...........منو به عنوان............♥
.....................................♥
.: :. *** love-she ***
................................♥
........لینک کن.........♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
.....اگر آمدی........♥
............نظر...........♥
......... یادت نره.........♥
.............بای.............♥
..............................♥

محمد جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.trapootik.blogfa.com

سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدین با کمال میل شمارو لینک میکنم بازم به من سر بزن باتشکر ؛محمد؛

هادی جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://ashegetanha71.mihanblog.com

slm ba esmi ke gofti linkidamet merc ke sar zadi omidvaram, baz ham to webam bebinamet to mano to webet khahi did

میلاد شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://sayesurati.blogfa.com

سلام دریا جان
خوبی؟
مثل اینکه سال داره نو میشه
اومدم بهت تبریک بگم این نویی و تازگی رو
انشالا که خبرای نو و شاد و روزای تازه ای در انتظارت باشه

دریا سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.bazhamsokut.blogfa.com

...........$$$...............................................$$$
....................................................................
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$
...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$
...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$
.................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$
...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$
......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$
.....................................
....................................$
.....................................$$
...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.........................$
...............................$$......................$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
.........................$$$................$$$
سلام دوست عزیزم
تبریک میگم وب بسیار زیبایی دارین
موفق باشین
اگر با تبادل لینک موافق بودین باعث افتخارم و منو لطفا با نام:سکوت.مثل همیشه بلینکین
متشکرم

ستاره سهیل پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.rasolshno.blogfa.com

سلام دوست عزیز منم شما رو با افتخار لینک کردم
بازم بهم سر بزن

بهاره جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.bahareh-ehsas.blogfa.com

بازم سلام نمیدونم گفتم یا نگفتم اومدم بازم بگم که اگه خواستی لینکم کنی به اسم تندیسه تنهایی لینکم کن بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد